Mentenanta IT
Oferta noastra de mentenanta IT contine servicii de suport IT, intretinerea sistemelor si administrarea retelelor. Sunt vizate firmele mici si mijlocii, dar si companiile mari. Echipa SISTOP NETWORK va propune sa ramaneti concentrati pe activitatea de baza a firmei dumneavoastra si sa lasati in seama unui partener de incredere service-ul si mentenanta IT a infrastructurii.
Pentru a remedia in cel mai scurt timp problemele aparute sau pentru a le preveni aveti posibilitatea de a incheia cel mai bun contract de externalizare-service si mentenanta IT de tip abonament flexibil, personalizat si care sa raspunda cerintelor dumneavoastra. Va punem la dispozitie o echipa de profesionisti cu vaste competente in toate domeniile IT, pregatite sa intervina prompt si eficient la orice sesizare a clientilor.
Structura serviciilor de mentenanta IT
Mentenanta IT predictiva:
Consta in vizite periodice la sediul clientului, in urma carora vor fi efectuate revizii generale asupra echipamentelor IT in baza unui plan de revizii agreat de catre compania dumneavoastra. Scopul este extrem de important, acela de a preintampina posibile defectiuni care ar periclita activitatea firmei dumneavoastra.
Mentenanta IT corectiva:
Consta in interventii la sediul clientului, realizate in urma semnalarii unor probleme tehnice. Timpul de raspuns si interventie este garantat.
Avantajele unei mentenante IT
In peste 80% din cazuri, echipamentele ajung sa aiba defectiuni ca urmare a lipsei unei verificari periodice. Conform unor studii facute in ultima perioada, viata echipamentelor poate fi prelungita cu minim 1 an in cazul in care se realizeaza o mentenanta IT corespunzatoare. Echipa Sistop are ca scop prevenirea si solutionarea tuturor acestor probleme care pot afecta activitatea companiei dumneavoastra. Firma dispune de un personal calificat pentru astfel de situatii. In plus, pretul abonamentelor noastre, in majoritatea situatiilor, sunt mai mici decat in cazul in care ati fi angajat o singura persoana care sa se ocupe de aceste operatiuni.
Beneficii:
- program suport: luni-vineri 9-17;
- timp de raspuns maxim online: 240 minute;
- timp de raspuns maxim onsite: 240 minute/urmatoarea zi de lucru;
- implementare sistem backup: Setarea unui backup regulat folosind echipamentele disponibile ale clientului;
- suport software Servere Windows: Serviciile de suport includ operatiunile de intretinere, administrare si update al serverelor pe platforma Microsoft Windows 2000, 2003, 2008, 2012 ;
- sistem preluare sesizari: Sistemul prin care se inregistreaza in mod automat prin e-mail sesizarile dumneavoastra cat si telefonic, in caz de urgenta;
- suport software OS si Aplicatii: Serviciile de suport includ operatiunile de intretinere, administrare si update al programelor de tip Microsoft Office si a sistemului de operare;
- suport software Servere Linux: Serviciile de suport includ operatiunile de intretinere, administrare si update al serverelor pe platforma LINUX(CentOS, RedHat, Debian, Suse, Slackware, Ubuntu);
- email & WEB Hosting: Acest serviciu poate fi activat la cererea clientului daca acesta incheie si un contract de webdesign cu firma SISTOP NETWORK S.R.L.;
- diagnosticarea si depanarea defectiunilor hardware;
- instalarea componentelor noi si verificarea compatibilitatii acestora;
- curatarea interna de praf a calculatoarelor pentru preintampinarea defectiunilor;
- instalarea echipamentelor periferice;
- update si optimizare BIOS;
- testarea echipamentelor hardware.